Олійник Наталя Павлівна -
керівник МО
Вовк Любов Олексіївна
Шумський Марк Леонідович
Сабчук-Шкарпета Алла Володимирівна
Сьогодні особливого значення набуває проблема розвитку професійної
компетенції вчителів, діяльність яких пов’язана з фаховою поліфункціональністю
(поліфункціона́льність (від гр. poly — багато і функція) — поєднання різних функцій в одному співзвуччі), багатопредметністю,
розгалуженістю емоційно-комунікативної сфери взаємодії з учнями тощо. Сучасний
учитель поряд із навчанням і вихованням учнів виконує культурологічну,
соціально-психологічну, розвивальну, дослідницьку, проективну функції, створює
умови, що забезпечують освітній і духовний розвиток дітей. Його фахова досконалість
вимагає все вищого рівня компетентності, який міг би забезпечити ефективність і
результативність педагогічних дій. Сучасній школі необхідні професіонали,
здатні працювати в умовах швидкого зростання обсягів наукової інформації,
готові опанувати й упроваджувати інноваційні освітні технології, сприяти
розвитку пізнавальних і творчих здібностей учнів. Зміни в сучасній українській
освіті вимагають від школи визначення нової мети навчання та виховання –
розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації
у нових соціальних умовах, мають на меті пошук шляхів активізації творчих
здібностей учителя та учня, на засадах особистісно орієнтованого та
компетентісного підходів. Ці проблеми і стали головним методичним завданням
науково-методичної роботи нашого навчального закладу.
У 2016-2017 н.р. МО вчителів світової літератури та російської мови
працювало над проблемою: «Формування особистості, здатної до навчання, шляхом
використання нових освітніх технологій у процесі викладання зарубіжної літератури. Активізація методичної роботи та самоосвіти учителя заради
підготовки компетентних конкурентно спроможних випускників, адаптованих до життя
у сучасному суспільстві».
Немає коментарів:
Дописати коментар