МО вчителів зарубіжної літератури та російської мови


Олійник Наталя Павлівна - керівник МО
Вовк Любов Олексіївна
Шумський Марк Леонідович
Сабчук-Шкарпета Алла Володимирівна

Сьогодні особливого значення набуває проблема розвитку професійної компетенції вчителів, діяльність яких пов’язана з фаховою поліфункціональністю (поліфункціона́льність (від гр. poly — багато і функція) — поєднання різних функцій в одному співзвуччі), багатопредметністю, розгалуженістю емоційно-комунікативної сфери взаємодії з учнями тощо. Сучасний учитель поряд із навчанням і вихованням учнів виконує культурологічну, соціально-психологічну, розвивальну, дослідницьку, проективну функції, створює умови, що забезпечують освітній і духовний розвиток дітей. Його фахова досконалість вимагає все вищого рівня компетентності, який міг би забезпечити ефективність і результативність педагогічних дій. Сучасній школі необхідні професіонали, здатні працювати в умовах швидкого зростання обсягів наукової інформації, готові опанувати й упроваджувати інноваційні освітні технології, сприяти розвитку пізнавальних і творчих здібностей учнів. Зміни в сучасній українській освіті вимагають від школи визначення нової мети навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах, мають на меті пошук шляхів активізації творчих здібностей учителя та учня, на засадах особистісно орієнтованого та компетентісного підходів. Ці проблеми і стали головним методичним завданням науково-методичної роботи нашого навчального закладу.

У 2016-2017 н.р. МО вчителів світової літератури та російської мови працювало над проблемою: «Формування особистості, здатної до навчання, шляхом використання нових освітніх технологій у процесі викладання зарубіжної літератури. Активізація методичної роботи та самоосвіти учителя заради підготовки компетентних конкурентно спроможних випускників, адаптованих до життя у сучасному суспільстві».

Немає коментарів:

Дописати коментар